22.42

Jag glömde föresten säga att jag tom sprutan igår ! :O Så nu ska jag nog itne få svinis (: Men jag hade feber inatt och har haft huvudvärk typ hela dagen :/ Feber till och från.. men bara lite så jag ska tvinga mej till skolan imorn :) Måste ju öva på spexsaken om jag ska fixa dej på tisdag! FÖRESTEN! :O julspex imorn förfan :O vilka ska på dt ? :) Tror jag ska det iaf  :O men jag kommer hem så jäkla sent då :/ men det är kul :)

Sen har jag inte fått min klänning än! :( Bajstråkigt :/ Vad ska alla ni ha på er på nyår? Och vad ska alla göra ? :O Stor diss till att det inte kommer va fyrverkerier på Nyår! :O Så tråkigt dt med :(

Sen äre ju bara en vecka kvar till Julafton :D Och imorn äre en vecka till min födelsedag :D Då blire feeest ;) najsNajs !

Nu måste jag verkligen sova annars kommer jag inte upp imorn... Eller jo det gör jag nog ändå för jag är så jäkla rädd för att försöva mej nu för tiden så jag vaknar av minsta lilla :/ Ska bli gött med lov så man kan slappna av mer...

Gud vad jag tjatar! Haha natti på er sötingar! :D Bara så ni vet så stiger besöksantalet nu igen ;) Hoppas ni gillar min blogg! som förövrigt saknar inspiration för tillfället :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0