Balklänningar

Bara för att min kusin hade en så sjukt snygg balklänning så var jag ju tvungen att kika lite på nätet med för skojs skull. Herregud vilka klänningar det finns, IM IN LOVE! Kolla den här bara..... Så sjukt fin! Tänk er den här i rött.... Så jävla jag. Ojojoj <33



Och den här var med sjukt fin! Dock inte så "jag" i färgen men... Och kanske ingen klänning jag skulle välja till en bal. Men nått annat riktigt festligt evenemang skulle jag helt klart kunna tänka mej att ha en sådan här! Dock riktigt festligt... Haha fattar ni ? xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den rosa var as snygg

2009-12-28 @ 08:54:45
Postat av: carro

sv:

känns bra att någon fattar hur jag känner mig,

asså jag har aldrig mått så här dåligt i hela mitt liv,Jag har ingen ork till något allt jag vill är att få linus tillbaka. </3 Jag trycker fram ett leende varje dag.. men jag orkar snart inte mer.

Jag hatar hur jag mår just nu.

Men som tur var är han min vän fortfarande, en riktigt bra vän.

Men det är ändå så jävla jobbigt, allt känns bara mörkt och jobbigt :(



jag älskar dig med johanna, du är guldvärd <3

2009-12-28 @ 11:54:31
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0