Baxad av Carro! :D

Namn: Johanna Dahlberg
Piercingar: Öronen, samlar mod till att ta i naveln men det går inget vidare :D
Tatueringar: inga.
Längd: 161
Skostorlek: 38
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: mm :) <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nepp!
Tänker du på självmord: Nej!
Tycker andra att du är attraktiv: haha fråga dom! :P
Dricker du: Nope
Använder du droger: Nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: Lacoste, britany speares
Vad är du rädd för: Spindlarna i min källare (a) och att må dåligt
Gillar du att tvätta: Jaaaa somfan! :D -.-



Din första:

Operation: har aldrig opererat mej för när jag var liten så lovade jag mej själv att jag aldrig skulle operera mej ;)haha xD
Första sporten du började med: öhm... Simskola och gymnastik kanske ? Fast började ju dansa och Rida i samma veva med så jag vet inte :)
Första husdjuret: Katt
Första semestern: Mallorca kanske ? (:var nog 5 då 


Just nu
Äter du: macka :D
Dricker du: Inget
Ska du: Nana
Lyssnar du på: inget
Väntar du på: att ponnyn ska må bra, julen och min födelsedag, och jullov och bli klar med läxoara ;)
Tittar du på: datorn ? xD
Har på du på dig: Undekläder, ridbyxor, jobbtröjan och en tjocktröja ;)


Din framtid:
Barn: 2 :) 
Giftemål: Med älskling! <3
Karriär: Egenföretagare ;) 


Har du någonsin:
Kysst en främling: haha ja  
Tappat bort glasögon/linser: Gjorde jag säkert när jag va liten :)
Brutit ett ben: nej
Rymt hemifrån: nope :)
Röntgats: Japp,
Gråtit när någon dött: Ingen jag känner har dött :S Förutom pontus men han var jag ju itne precis kompis med!  

Tror du på:
Mirakel: Ja
Aliens: nej
Magi: haha ne
Himlen: Vet inte
Tomten: Va vadå ? :O det är klart han finns!
Änglar: haha ne :P

Senaste:
Film du hyrde: Flickan som lekte med elden ? 
Film du köpte: Män som hatar kvinnor kanske ? xD
Låten du lyssnade på: ingen aning :P
Låten du hade på hjärnan: venne
Låten du laddade ner: laddar inte ner :)
Personen du ringde: Mamma tror jag:)
Tv program du tittade på: Bonde söker fru
Personen du tänkte på: Älskling! :D

För eller emot:
Långdistansförhållanden: För :)
Utnyttja någon: emot!
Självmord: emot!
Att använda droger: emot!
Sex före äktenskap: haha för :P
Köra onykter: emot!!
Förhållanden: För :)

Favorit:
Mat: lassange, räkor kyckling ? :P ingenaing!
Låt: vet inte.... xD
Sak att göra: Rida/hästhantering
Dryck: fanta!
Bil: Haha ingen inging xD

Har du nånsin:
Ljugit för någon: ja (a)
Varit i slagsmål: yes :D
Blivit arresterad: haha nejje!

Antal...
Gånger du varit kär: 3
Gånger ditt hjärta brustit: en gång.........
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen gång hoppas jag! Fast kanske när jag var hemsk mot en gammal killkompis i 4an (a) haha men det räknas inte!
Personer från grundskolan du har kontakt med: öööhm... älsk och bästa emma iaf :) Säker massor med fler!
Ärr du har på kroppen: har ett par på händerna efter en typ brännskadda, sen massa gamla sår och ett från "när jag brännmörkt mej med cigg"!!!! hahahaha xD 

Senaste:
Tidning du läste: Vet inte
Personen du fick mail av: Josefine eller ponnyprakt :P
Personen du fick brev av:HAHA påminnelse från biblan! :D 
Personen du fick sms av: Älskling :) (L) 
Saken du köpte: Julklapp till Linus ;) Haha kul att vi sker samma carro! :D 

Övrigt:
Vad har du gjort idag: Duschat, stallet, tolkat och ridit, LÄXOR, käk och bonne söker frugah ;)
Var det kul: Skitkul med läxor asså! :D
Hur tidigt stiger du upp: kvart i 7 typ
Gillar du att slåss: Slagsmål är dumt :(
Vad ska du göra ikväll: inatt ska jag sova!
Är du seriös: haha ah ;)
Använder du hårspray: Inte så mkt för tillfället :P Håret blir så fult av hårspray !
Kan du stå på händer: ohja ;)
Favorit Serie: true bloog, AA
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen!
Salt eller socker: socker :))
Gillar du ketchup: ne
Är du glad nu: Skulle jag inte påstå..
Var du glad igår: allt är mest depp nu men :P Det kom ju snö? :)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: yes
Stockholm är: Sveriges huvudstad 
Kan du sjunga: för mej själv ja ;) 
Mer värt än guld: älskade varelsers liv (haha fattar ni? :P kanske skukke jag offrat en spindel för en guldring lixom)
Spaghetti eller makaroner: mackisar! :D
Ett land jag helst vill besöka: AUSTRALIEN SÅKLART!!!!!!!!!!!
Ska bli skoj: 24, 25, 28, 29, nyår och Snowboard! :D
Ska inte bli skoj: Att vänta ut att Sisu ska bli bra...........
Sparar till: Ni kommer typ dö nu men... en Rockard, dressyrsadel, hoppsadel och hästtransport.



Ursh det var inte kul :O :D

Kommentarer
Postat av: carro :D

hahaha jajjemen! :D

2009-12-18 @ 18:44:13
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0