Bråket

Ja nu tänktre jag berätta lite mer om det då....

Efter spexet förut så stod jag och Emelie och väntade på våra föräldrar utanför Bion. Efter ett tag kom ett par tjejer dit som väsnades asmkt ¨så jag och emelie började kolla lite på dom. Då fick dom värsta rycket och börja gapa på oss. Vi vände oss om och tänkte inte mer på det. Lite senare tände en av tjerna en marchall och kastade den rakt på mej. Jag visste inte vad jag skulle säga med emelie fick ryck och fråga vafan felet va på dom. Då kom alla tre fram och fick typ damp... Dom kom och skrek och kallade oss för massa saker osv. Sen helt plötsligt så spottade en av tjejerna Emelie rakt i ansiktet och kallade oss för ännu mer saker. Då drog jag med emelie och vi började gå där ifrån. Tjejen förjade då efter oss och efter ett tag vände sig Emelie mot henne. Jag vände mej med för att kolla vad hon gjorde och då slog hon till mej rakt i ansiktet, över näsan och överläppen. jag blev så jävla paff! vafan höll hon på med lixom?! Men ändå drog jag med emelie och fortsatte gå. Tjejen började gå efter igen och dom andra började skrika. Sen började jag skrika och då vände dom om och stack och våra föäldrar kom.

Asså min tanke är bara, va FAN är felet på såna här människor? varför i hela världen gör man så här? Vafan kartar hon en marshall på mej utan att jag gjort henne ett skit? Och när jag sa till henne att vi inte ville bråka, så svara hon: Men vi vill ju bråka med er?
JÄVLA PSYKFALL är ordet! Fan vad arg jag blir. Har dom inget bättre för sig eller ? Miffoungar. Trodde sig ngt och när de fråga hur gamla vi var så var deras svar tillbaka: Ah vi är äldre än vad ni tror. HAHA vafan är det för svar eller ? Misslyckade ungar som inte kommer komma långt med sitt liv asså.... ursh!


Sen angående att jag blivit av med en till medryttare behöver jag ju itne gå in på! Det hängde iaf på att hon itne klarade av att ta en tillsägelse utan lakkade ur totalt, och då flippa jag på henne eftersom jag itne tyckte att ho n hade någon rätt till att skälla ut mig för att hon inte klarade av att ta en tillsägelse! Den människan sätter inte sin fot i närheten av min häst igen iaf, det är en sak som är säker!!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Ah så jävla störande alltså. Jag är fortfarande arg. AArgbrerfgvsd!

2009-12-18 @ 21:36:40
URL: http://egustavson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vaddå tillsägelse?? :O vad då för tilsägelse?

2009-12-20 @ 09:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0