Dagens ridpass



Tog en liten längre tur idag. Var nog borta ca 1,5 h. Vi red till lilla gropen och klättrade lite :) Typ bara skritt eftersom det ger mest. Sen så galopperade vi ganska mycket idag och han entusiasm var rätt varierad.

Bilden är från nyårsafton förra året. Jag kommer aldrig glömma det asså! Han var så jäkla fin och hur taggad som hellst! Det gick verkligen inte att få honom att stå still. Han var så himla glad och taggad till 1000 asså.. Haha det gick verkligen inte att lätta på tygeln för då drog han iväg dirr! Emma red ju först och hon klagade påatt han var så jääääkla stark och att han bara vilkle stick hela tiden, men det trodde inte jag på efteersom han ALDRIG sticker... så jag hoppa upp och visst tala hon sanning! Han var helt galen asså :S Och såfort man släppte tygeln i galoppen så skulle han sticka och börjka bocka xD Synd attr han inte får såna spatt när man sitterpå oftare ;) Dom konsterna visar han mest i hagen med kompisarna eller när man longerar honom. haha min sötponny <3x

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-15 @ 16:00:44
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0