Fredag

Hej alla glada sötingar! :D Hur mår ni idag ?
Today it´s Fredag! Så soft! Hade träning och planering inför julkul idag på fritiden :) Gick bra och var rätt kul :) Tränade på meengirls (stavning?) Dansen pch började sätta iho vår pjäs. Fick lite ryck på håkan med eftersom han sa till mej att lägga av när jag försökte få fram en åsikt och ett förslag mitt i all röran, han är helt störd ibland asså... Sen kallade han mej för lilla älskling också, ?! Aja.

ULSen va inställd för marita var sjuk, så vi slutade efter pedagogiski ledarskap där vi kollade på film :) så ah rött soft dag. Ska in till skolan på Spexet ikväll, annars inget för älsk är sjuk. Får väl jobba med läsor PÅ EN FREDAG! skandal... men vad gör man när tiden inte räcker till?

Nu ska jag äta lite mer chips (a) sen in i duschen och förbereda mej för att sticka till stan igen. Hoppas pappa hinner komma hem och köra mej, annars får jag skita i det. Det kosta ändå bara 60 spänn så det är ju inte hela välden isf.

Vad hittar ni på ikväll ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0