Fredagskväll - ingen fest

Nepp.. ingen fest för mej idag :( Behöver va hemm o vila.... Annars kommer min kropp snart slå ut totalt eller ngt :S Den är allergisk mot stress :/ (a) Men änsålänge har jag klarat mig skitbra! Antar att det säkert kommer när lovet börjar som vanligt..

Sisu var skitmysig idag :) Han lyssnade perfekt! Han var pigg och glad och riktigt nyfiken :) Tillexempel så fick han stå lös i stallgången när jag va i sadelkammaren och fixade med tömmarna (jag tömkörde) och då kom han in till mig i sadelkammaren och hälsa :D Haha galningen xD <3

Missar Idol idag med.. För vi ska kolla på flickan som lekte med elden.. :/ Den är bra men ettan är bättre :) Min älskling kommer om typ 3 min (:

Imorn äre Luciamöte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0