Fyrkantiga ögon

... är nog vad jag har nu. Känner mej sån iaf! har suttit och läst Friesetrådar på bukefalos hur länge som hellst! jag längtar verkligen tills jag kan köpa min egen nån gång i framtiden... <3  Hingstarna är ju så jäkla snygga! Kolla den här bara!
Lånad bild såklart ;)



Åh förälskad är jag asså <3
men jag kommer inte ha någon unghingst! Nejnejnej... haha det blir FÖR mycket ;)
Jag har fått för mej att frieserhästar är jättesvåra hästar... Men jag vet inte om det stämmer? Hittade inget bra om det på nåtet heller... men jag får väl leta vidare :)

jag och Josefine ska till syon snart med :) Ska försöka boka tid så jag kan snacka med dom! Måste ju ha min jäkla praktik ! :O
Jag funderar faktiskt på o ta ett år efter studenten där jag varvar praktiken och att läsa på komvux. (heter det så?), för då har jag ju tid att plugga ordentligt på hästskötarexamen med? Fast jag vet ju inte riktigt hur det där fungerar... ska kolla upp det :)
Nu ska jag inte babbla på mej! Jäklar vad jag är bra på att ordbajsa ! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0