Hemma från ett besök i stan!

När jag va klar med läxorna förut så kom mina söta kusiner förbi och hämtade mej! <3 Vi åkte till mina andra kusiner där resten av släckten var :) Köpte kinamat och hade mys. Kollade på dansbandskampen med.. men ajg tycker det suger xD
Det var en skitmysig kväll och rätt kul xD Blir mycket flams det sista... Haha när alkoholen börjar värka så xD ne jag skoja ;)
Sanda hade med sin ASGRYMMA kamera med! Så jääääkla najs asså! Fyfan vilka summor med pengar det är... Det är itne bara några tusen lappar där asså.. ursh. Haha jag hade fått spara söker över 7 år för o få en sån dyr och asfin kamera! xD Så det blev lite kul kort på alla som va där ;) Extrema närbilder på alla folk som satt och asgarva.. Ni kan ju tänka er själva xD

Ska skriva klart det sista på min uppsats nu, sen ska jag krypa ner i sängen för imorn ska jag följa med emma till min lille ponny så ska hon få dressyra honom lite :) Värsta fina ekipaget är som! :D mmmmmh ;)
Ska ha med kameran med så ni får iaf ngra bilden om min kamera nu kan ta ngra skapliga bilder ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du han komma, hur mycket folk det än är då vi träffas så är det alltid tomt utan dig. LOVE YOU!

2009-12-06 @ 09:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0