Imorn ska vi tolka!

Jajjemänsan :) Imorn ska jag tolka med bland annat bruden där under och hennes häst :) Såklert massa fler med! Carolina skulle ju varit med men nu när hon inte rider Sisu längre så tänkte jag fråga bästavän Emma om hon vill följa med :) Om hon är hemma, fast hon kanske är i Mariestad? :O ! Hoppas allt läser sej iaf :)

Imorn ska jag försöka få tag i en ny tjej som hört av sig två gången om att hon gärna vill Rida Sisu, så nu passar ju det perfekt :) Känner henne inte men jag känner ngra som känner henne, hoppas det blir bra :) Vill ju hitta nån som jag VERKLIGEN litar på nu så det inte blir så att man hittat nån som inte tar min häst seriöst eller som bara skiter i det för att den inte vill :S eller någon som inte klarar att ta en tillsägelse. Ne nu får det fan va nog med krångel!

Sen äre så himla ensamt i stallet nu! :( Nu saknar jag verkligen sommaren 2008 med Jessica och Corre! Fan vad kul vi hade ändå.... Haha helt knäppa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KLART SOM FAN ATT JAG TOG DIN HÄST SERIÖST!!!! vad e det du inte fattar. Vet du varför jag tittar din blogg? jo för att jag visste att du måste ju visa för alla vilken liten skit du tyckte att jag var!

Efter allt du skrev så rinner tårarna för exakt allt har du siktat in på mig! jag vet också hurre känns nu! Att inte ens få säga hejdå till en häst jag verkligen börjat älska och tycka riktigt mkt om :'( det här är sista ggn jag tittar din blogg eftersom jag inte orkar ta mer skit från dig så kan inte heller jag ta emot ett svar från dig.

Jag ber okm ursäkt för allt du tyckte va fel, även om jag vet att ordet förlåt inte betyder ett piss för dig nu! aja jag har sagt det och jag står för mitt jävla beteende men du har ju själv känt hur det känns att blåsa ut ljusen på tårtan o önska sig en häst, helt plötsligt dyker han upp och drar ifrån igen! Det värker i hjärtat, det måste du förstå. Okej? Jävligt piss hur jag gjorde okej.. men du vet ju, om du skulle tänka dig in i min roll! Aja jag skiter i om folk ser mig nu... Jag ville bara säga att jag kommer sakna honom utan att ens säga hejdå<3 och bara förlåt. det va mina sista ord<3

2009-12-19 @ 20:31:21
Postat av: Anonym

Synd att det blev så här, om ni hade pratat mer lungt och sansat med varandra tror jag att ni hade rett ut det här utan några större svårigheter. Ni är ju båda två mycket seriösa hästtjejer./ Camilla.

2009-12-20 @ 09:25:09
Postat av: Johanna

Carolina, jag har inte siktat in mej på dej med allting...



Ja, jag har själv blåst ut ljusen på tårtan... Och jag har slavat som ett jävla djur för att få allt som jag ahr idag.



Det jag tycker är konstigt... det är att om du verkligen älskar min häst så mycket som du påstår... Hur kan du då själv säga att du vill sluta rida? Enligt mej är inte det riktig kärlek... för jag vet hur jävla ont det gör när man förlorar hästen som man älskar... Det är ju ingenting man gör frivilligt? Man slavar in i det sista. man kämpar sig egenom och det är fan inte en själv man tänker på... asså jag fattar inte... Hur kan det vara riktig kärlek till hästen om man själv väljer att sluta?

2009-12-20 @ 12:27:23
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

det va ju på grund av dig jag sluta, alla har väll olika egenskaper(eller vad detr nu heter) så en del står ut inte andra :/

2009-12-20 @ 13:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0