Jag handlar jag människor som skit?

Är det någon mer som anser att jag är ett jävla arsel som behandlar andra människor skit som vill säga det till mej nu eller ? Passa på... Jga har redan fått höra att saker och ting är mitt fel och att jag är så jävlig att folk inte står ut med mej? Är det nån mer som tycker det eller ? Passa på o säg det nu när ni har chansen isf. Jag som tycker att jag alltid gör allt föär att få andra människor att hålla sams och att ingen ska bli utanför. Jag som försöker göra så att alla ska må bra.

Asså fyfan säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte lätt att vara alla till lags, ibland tycks det bli fel hur man än gör. Det viktiga tror jag är att man försöker leva efter "Den gyllene regeln" Gör mot andra som du vill att andra skall göra mot dig. God Jul

2009-12-23 @ 08:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0