Läxor i full fart...

Tjenixen :) Jga vet att jag är jättetråkig på bloggen nu men det är faktiskt mina lärares fel. Helt klart kan jag skylla på dom asså... Sitter iaf med min tredje inlämning för idag, plus att jag pluggat på provet med. fatta att jag studar jävle nu xD Hah :P hoppas det blir någon kvalite på skiten iaf... Anars blir jag sur :( ska iaf göra alla MVG uppgifter, sen får vi väl se hur långt det räcker. Sitter med sista ULS uppgiften nu!!! Så sjukt gött kommer det blir att bli klar med den! Längtar xD

Ne.. Hur har bi haft det idag ? :)
Kan ingen komma med ngt bloggtips till mej ? :( Nåt som ni undra..? Nåt ni vill höra min åsikt om? va som hellst.. Ni är ju allt ett par stycken så nåt borde nån komma på iaf (:

Som sagt har jag inte varit i stallet idag... och påtal om det! :D Vet itne om jag sagt det redan men jag fick ett bett av emma igår!! :D Asbra passa det! Tack gumman! <33 Dom andra har ju varit så jäkla stora :/ men jag tyckte att det här passade lite bättre :D

Snackade med olle på bussen förut med :) det var kul :) Hon typ satt och försökte va seriös och berätta saker för mej... jag flummade bort allt som vanligt (a)



Bild på mej och olle från parketten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0