Lördag!

Idag är det fan 12 minus ute! :O Helt sjukt..... Varför måste dt va såhär kallt ? ;( Men snön är fin den :)
Idag skulle jag ju tolkat, men vet inte om det går i den här kylan! Isf måste jag brodda med eftersom jag ska bort till dom andra och då måste gå på vägen som troligtvis är glashal :/ Vi får väl se.... Sisu blir ju pigg i snön och kylan iaf :) Han tycker ju att det är så himla kul! Fast idag är det kanske lite  FÖR kallt ? :/

Det blir iaf massa plugg idag. MÅSTE skriva klart dom tre sista uppgiterna nu :( Sen så ska jag försöka få tag på Heidi med :)

Hur ser era planer ut för dagen :) ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

12 minus?? när jag skulle dit varre fan typ 18 och då SKULLE jag minsann rida! herregud, jagfattar inte hur du tänker jag ä inte ansvarsfull men due det som låter din häst ridas utan broddar. Om du inte har broddor ärrre ju tillochmed bättre utan skor, borde väll någon som du liksom som e SÅÅÅ ansvarsfull fatta??

2009-12-19 @ 21:17:45
Postat av: Anonym

Carolina! du behöver givet vis inte rida om det är FÖR kallt, men det är jätteviktigt att du talar om att du inte kan så vi har kontroll över hur mycket sisu står. Johanna rider i nästan alla väder, men hon har fått lära sig att ta på sig ordentligt. Kanske är det lite för långt avstånd för dig att rida här?

2009-12-20 @ 09:09:32
Postat av: Johanna

Haha asså lilla gumman. 18 minus? Det var ju väldigt konstigt att vår termometer visade på minus 5 då....?



Jag rider utan broddar? Asså det vet du ingentign om.... Om det nu va så att jag red utan broddar eller itne ens ägda ngra broddar... Varför skulle jag då skriva det i ett blogginlägg eller ?



Och att dra av skorna på en fånghäst som fortfarande går med gummisluor? Är det vad du föredrar? Hade hästen varit din och du gjort det så hade jag ju bara sagt grattis. Du gör sönder hästen och plågar den till tusen. Är det vad du vill?

Tänk lite innan du bara hasplar ur dej saker.......

2009-12-20 @ 12:56:42
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har i helvette inte sagt att jag skulle gjort det på sisu elr en härt som ja har fång. bara så du vet ... Om de e va du vill ha ur mig att jag e djur o häst plågare o inte kan något så visst men det gör inte dig bättre

2009-12-20 @ 13:41:41
Postat av: Anonym

jag har i helvette inte sagt att jag skulle gjort det på sisu elr en härt som ja har fång. bara så du vet ... Om de e va du vill ha ur mig att jag e djur o häst plågare o inte kan något så visst men det gör inte dig bättre

2009-12-20 @ 13:45:48
Postat av: Anonym

Nu får ni lägga av båda två! Ingenting blir bättre av att bråka. Lägg ner!

2009-12-20 @ 14:00:57
Postat av: Johanna

Men herregud, har jag påstätt det eller ? Hur mesig är du att hålla på o trissa upp hela tiden?

Har jag inte varit tillräckligt tydlig med att det är slut här eller?



Mes mesigt är det itne o sotta över bloggen och på sms o tjafta? Seroöst... Så jävla mesigt.

2009-12-20 @ 15:12:48
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0