Lördag!

Idag äre annan dag jul och jag har itne hunnit blogga på hela dagen!!!!! :O

Vaknade bredvid älskling imorse, stack till stallet och tolka med Heidi, sen hem o fika med kusinerna som också körde hem oss från stallet. Sen så sova jag med älskling lite till, sen fixa jag mej och sen åkte jag till parken med jessica :O

Parken idag var det tråkigaste jag gjort på VÄDLIGT länge! Asså han spalade BARA gamla låtar fram typ min högstadietid :S Helt konstig. Det blev iaf väldigt mycket sitta under kvällen pga den dåliga musiken. Och vet ni ?? :O JAg hade PLATTA skor på mej xD inte gått på fest utan höga klakackar det senaste året xD haha :D

Älska högklackat <3 Går till och med i skolan med det dagligen (a) Hiss till det!

Igår hade jag ju fest med :) Bilder kommer imorn för nu MÅSTE jag sova xD

Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0