Måste säga en sak!

Vetni? Min älskling är sååååå bra ! Haha jag är så himla korkad :D
Mins ni när jag hade sprungit runt i huset och tagit bilder på mina pressenter? när jag väl va klar med det så gick det ju inte o lägga in korten på datan... Så jag frågade min älskling om han kunde fixa det igår, så han bara kollade på det ock så fixade han det aaaaaslätt :D Det va bara en liten knapp typ, hahaha xD Jag är såååå korkad! :D Och han är värsta teknisk :D haha det är typ han som sköter datorerna hemma hos oss xD När det blir för avancerat för min pappa :)

älskar dej, sötnows :)
Men du är dååålig på att kommentera för jag vet att du läser! :D


Kommentarer
Postat av: emilia

naw, tack gumman! <3 Jag ska försöka att ta mig ur det här! Tur att han går in i lumpen snart! Då blir det i alla fall mycket lättare att glömma honom! Jag älskar dig gumman! <3

2009-12-30 @ 16:51:21
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: emilia

ja värsta sorgligt att de tog slut! :O Ska dom göra mer avsnitt av det eller? :D

2009-12-30 @ 16:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0