Min dag

Vaknade och stack till skolan. Rätt lugn morgon för en gångs skull :) Lucia förasta timman.. Sen fritid :) spelade in introt till vår lilla teater ;) Hjälpte också Elin Galning med lite pianonoter... Men det kändes att det var FÖR längesen jag läste noter! Inte pluggat på det sen i 8an xD Så ah det gick ju som det gick ^^ Erik hjälpte till så gott han kunde med :P Även om hans område inte är piano xD

Sen hade vi julpyssel... Jag och Erika vann med vår SJUKT coola gran! :D Bilder kommer sen ;) Ni måste ju se dne asså!

Sen så hade vi ULS, och marita läste o boken och sen fick vi komma på en intervju :) Helt sjukt måste jag säga.... Den tjejen börjar bli min nya förebild... Älskar starka tjejer som vet vad de verkligen vill, vågar stå för vad/vilka de är och sina åsikter! Hon är helt sjukt grym. Tänk vilken bakbrund hon har... Hur fan klarade hon sig? Det är tjejen i boken "en blomma i somalias öken" jag pratar om ;) Nån som läst den ? Kan skriva ett annat inlägg om det sen :)

Sen så åkte jag hem o fixade... sen stallet. När vi skulle hem därifrån cpa vår bli...... -.- stod där i en halvtimma och kund einte komma hem xD tillslut fick pappa komma och hämta oss :P

Så mu väntar jag på min bby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0