Ny utmaning!

OM DIG
Namn - Johanna Helena Dahlberg
Bor - Källby
Syskon - Bruuush
Ålder - 17
Född - 92
Ögonfärg - blå
Längd - 160,5
Sko storlek - 38
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Stenbocken
Hårfärg - blondiie :)
Födelseort - Lidköping

DAGENS
Låt - x
Saknad - Carl <3
Kläder - ridkläder
Mat - Glass! :D
Göra sen - äta glass o kolla film :)
Godis - Sluuut :;(

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Ibalnd :D
Tycker du om godis? - jaaaaa <3
Hur många gånger i veckan äter du godis - ojoj... väldigt olika! beror på om jag hör lösa pengar eller inte ;D men borde dra ner på dt!

HAR DU
För många vänner? - nepp :)
Någon psykisk sjukdom? - haha nej :P
Skadat någon? - yes :D jag högg mickis i armen en gång :D Hahahahah xD
Färgat håret? - inte nu, men förr har jag gjort det
Några piercningar? - Öronen?
Några tatueringar? - nope
Egen dator - jaaaa
Gjort bort dig rejält? - Yes!
Äter du oftast nyttig mat - beror helt på humör
Tycker du att du själv är söt/snygg - Haha alla har väl sina dagar :P
Du ger mycket komplimanger till andra - ja
Är du nöjd med ditt förnamn - Spelar inte så stor roll :P Men det är väl inga av mina faviriter xD
Tycker du att du själv är smart - Beror på vad... men i skolan är jag väl det :P
Vad är det sämsta hos dig - vet inte :)
Vad är det bästa hos dig - att jag är Social, många fördelar med det!
Har du bra självförtroende - bättre än förr!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - typ 3 i genomsnitt, sitter itne alls ibland
Tycker du om att vara med det andra könet? - haha på vilket sätt :O ? men ah xD
Gillar du dina grannar? - Ekman ;) haha ne skoja :) dom är trevliga... tror jag xd
Gillar du skolan - jadå :)
Har du någon gång skolkat - haha ohja!
Spelar du något instrument - Yes, piano
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - tihi (a) vet inte!
Tycker du om djur? - självklart :D

BRUKAR DU
Sova - på natten ?
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - nej
Klä dig i svart - Yes
Lita på folk - Aa
Drömma mardrömmar - Aldrig
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - inte satt min fot i en kyrka sen konfan!
Vilja dö - nej :S


Jag utmanar Lovisa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0