Nyårsklänning?

Fick lite smått panik nyss... Kom på att det börjar bli GANKSA bråttom med att hitta kläder till nyår... Så jag gick in o kika på nätet lite snabbt bara för o kolla.... och tro det eller ej så hittar jag fan en klänning jag vill ha! I början tveka jag... för jag har kollat på denna klänningen förr men konstaterat att jag redan har klänningar.... MEN, jag har INGEN med färg! Alla är svarta.... Och nu blev jag helt plötsligt helt kär i den!!!
Men vet itne om jag vill ha den rosa eller den blå... Men det lutar åt den rosa... Dock äre storlekarna som spökar lite :/ den ena finns bara i xs och den andra bara i s... Så vi får väl se vilken sotrlek jag behöver först och främst :P Mamma får hjälpa mej med det imron :)

Men mina föräldrar kommer inte vilja köpa den säkert :( Dom har typ fått damp på allt som har med att köpa kläder över nätet att göra eftersom det alltid lyckas skicka del storlekar, dubbla par och allt såntdär när min bror beställer boxor :(
Så det svåraste blir väl att övertala dom..... :( Men nu när jag för en gångs skull hittar en klänning jag vill ha utan att behöva leta och vela i 1000 år innan så känns det så najs ;) Hoppashoppas att klänningen ens pappar mej bara! Enligt mina mått så gjorde den inte det över huvud taget :S Haha fast jag är INTE bra på o mäta xD Tur att man har en duktig mormor ibland ;)

 

Föresten, visst ser den röd ut ? :O

Vilken tycker ni bäst om ? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0