Plugget klart för idag!

Nu har jag äntligen gjort klart alla uppgifter i FFFen ! Känns bra.... även om den sista blev skitdålig :/ jag har verkligen ingen ork till att prestera bra nu.... Men jag hoppas den ligger på VG nivå iaf :S är så dålig på att veta om det ligger på G eller VG nu för tiden xD det kretsar ju bara MVGn i min korkade lilla hjärna! men ah... nöjd är jag inte men min ork säger att det får va stopp här. Nån gång måste man ju faktiskt få stopp på saker och ting.

imorn skrivet jag ledaranalysen och min torsdag tillbringar jag tillsammans med Pedagogerna! Kul, not! ´men men.

Tisdag: Touretts syndrom och Aspergers syndrom
Onsdag: Ledaranalys
Torsdag: Pedagogerna
Fredag: FRIHET!
Lördag: Barnkonventionen
Söndag: VG/MVG utvecklingspsykologiska teorier
Måndag: Skolan 8-16 + Skolan hela kvällen = JOBBIGT
Tisdag: Sista Skoldagen = uppvisning fritiden/BFdag
Onsdag: Vila, städa, stallet med Carolina
Torsdag: JULAFTON
Fredag: MIN FÖDELSEDAG = FEST
.........
29/12 MIN OCH ÄLSKLINGS TREÅRSDAG! :D <333

Jisses vad jag har fullt upp HELA tiden..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0