Se så fin han har varit!

Nu har ni ju fått lite nya bilder på min åsna :) Så ah nu ser ni ju själva skillnaden :/ Han har varit så jävla fin! <3 Så otroligt tråkigt att allt bara gick åt helvete :( Stackars ponnyn min <3 Kommer ta 100 år att jobba upp allt igen nu när man ser skillnaden :(





Min fina pojke <3

Den sista bilden ger mej verkligen en känsla som om det vore en film... I ett tort land där solen skiner hela dagarna och himlen är klarblå. Och när man stryker handflatan mot hästens päls och känner hur värmen srtålar genom hela kroppen.

Så himla fin, min lilla prins <3

Kommentarer
Postat av: loviisa

Ja, alltså jag vill ju inte va kort men 10 cm lägre kanske ;)

2009-12-06 @ 18:55:00
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad fin den sista bilden var. ser verkligen ut att vara utomlands :)

2009-12-07 @ 18:37:30
Postat av: Anonym

vill du ha ett tips? mest för din ponnys skull.. variera din ridning massor, om du vill rida dressyr så variera med att rida dressyr i skogen, pressa han inte så mkt utan jobba mest på konditionen.. så kommer han att tycka att det blir roligare och då kommer det gå lättare att jobba tillbaka allt som ni har förlorat nu! :) bara ett tips! lycka till.

2009-12-08 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0