Sova

Det är precis vad jag ska göra nu :) Älskaling var ju här och myste lite :) Det känndes bra! Sen så längtar jag faktiskt efter min söta ponny lite (a) Så himla gött känns det nu när allt börjar bli bra igen! På jullovet ska vi åka iväg o träna, det bestämde jag nu :) Ännu bättre är att min ponny är BÄST på att lastas nu :)  Mysmysmys är han ! Börjar få såna förväntningar nu så känner mej skittaggad! Längtar tills snön kommer nu med så vi kan tolka (a) Ska srova tolka utan ryttare i år med :) Det får vi väl se hur det går :D

Sov sött iaf nu mina älsklingar! :D Livety är allt bra ibland, fast att det finns hemska stunder!



Puckoponnyn och mamma :)
Ignorera att han dregglar (a)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bild! jag är fet och Sisu dreglar

2009-12-09 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0