Stor diss!

Asså nu har jag verkligen kommit på ngt att dissa stort!
Stor diss till plastgranar! Jag menar... om man inte har nån riktigt gran, vad är då vitsen med att ha nån? Vi har alltid haft riktig gran och det kommer iaf jag alltid att ha! Det är så mysigt att sitta i soffan och kolla på granen som är full av ljus och glitter med massa julklappar under.... Och känna doften av gran och jul. Med en plastgran får jag ju inte samma kännsla! man får inte den där härliga doften....

Men sen så barrar den ju dock.... Men vafan. Så jäkla svårt är det inte att damsuga? Det ska va en äkta gran! Annars blir det ingen riktig jul :)
Vad säger ni ?



Om man itne vill ha en som min och Erikas då ;)

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag tycker att "om man inte har nån riktigt gran, vad är då vitsen med att ha nån?" var väldigt dåligt sagt ändå. För om man är allergiskt, är det inte någon mening med att ha någon gran över huvudtaget då bara för att den inte kan vara en riktig gran?



Sen är det ju en smaksak också. Jag ahr typ växt upp med plastgran men visst luktar det lite jul och så med en riktig. Men en riktig kan också vara sjukt fula, till exempel om dom är glesa eller så. Det är ju inte en plast.

Så Hiss till plastgran! assmidigt för dom som inte vet hur man tar hand om en riktigt gran eller helt enkelt inte orkar med. :)

2009-12-17 @ 16:52:17
URL: http://egustavson.blogg.se/
Postat av: emilia

Jag håller med Emelie (Y) + att plastgranar luktar visst xD haha

2009-12-17 @ 17:24:03
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0