Tisdagkväll....

Skitdag idag... mått piss men kunde inte sajukanmäla mej eftersom det var för sent.

Sen har Caroline Slutat rida på Sisu idag med. Det var ju inte så oväntat :)
Har fått klart en uppgift i FFFen men inte den i ULSen :(
Imorn äre ett tydligen assvårt prov i skolan.... vet inte vad som kommer men. Ah det vad jag missade idag. Fast inte säker på om jag kommer få göra det imorn men vi får väl hoppas.

Sen va ju carro sjuk idag så jag va i stallet och pysslade med min lilla skit :) Han var mysig! Min lilla prins :)
Så jäkla gött vare i stallet idag! Kände mej verkligen alldeles lugn... för en gångs skull :P

Nu ska jag förska skriva en inlämning till innan jag lägger mej... hörs om en stund :)

Kommentarer
Postat av: emilia

Naw tack gumman! <3



Ja, det har vi.. Inte kul inte. Jag vill ha han tillbaka :(

2009-12-08 @ 22:33:27
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0