Underbara bilder hos Foki!

Nu har jag vaknat :) Ricky ringde och väckte mej xD Men när jag kolla på klockan så var det bara en minut kvar tills min klocka ringde :) Jag tänkte faktiskt gå o duscha nu och kolla om jag har nån feber för det har verkligen känts som det inatt! Nu känner jag mej lite bättre dock... Hoppas inte för jag har ingen tid till att va sjuk! Idag måste jag skriva en hel inlämning med..... en jobbig en :( Sen har jag tänkt att tolka med Sisu :) Ska prova på att göra det själv för första gången ! :D Vi får se hur det går ;)

Har ni kollat in Fokis blogg föresten ? Jag gjorde det idag för en gångs skull.... Hon är ju ite på en lång resa mej sin kille. Asså ni måste bara se det om ni itne gjort det! Så otroligt underbara bilder så det är inte sant!

www.fokis.se

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0