vad vill ni läsa om?

OKej... ingen brukar svara när jag frågar detta men nu är jag faktiskt sjukt sugen på att höra det här. Jag har ingen aning om vilka det är som läsen min blogg och varför ni läser den!
Asså vad vill ni läsa om i min blogg? Vill ni se mer hästinlägg? Är det ens ngra hästintresserade som läser min blogg? Vill ni ha två separata bloggar, en häst och en vanlig, eller vill ni ha allt i samma ? Jag har ju faktiskt två bloggar, men använder bara den ena!

Det vore skitkul om ni ville skriva en kommentar med bara vilka ni är och vad för inlägg ni tycker bäst om! Så himla mycket lättare att blogga bra då :)

Kram (L)


Kommentarer
Postat av: loviisa

Jag läser! Och jag tycker du ska skriva om precis vad du vill, gillar du att skriva om hästar gör det. Bloggen är personlig och hade vi inte gillat den hade vi inte läst den! Jag är ingen hästmänniska men jag tycker det är intressant ändå, det är trotts allt ditt liv ;)

2009-12-29 @ 12:10:38
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jagvill läsa fortsättningen på serien som du skrev, vad hände sen?

2009-12-29 @ 18:06:06
Postat av: Anonym

Jagvill läsa fortsättningen på serien som du skrev, vad hände sen?

2009-12-29 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0