1:a advent är över!

Fyfan vad fort tiden går.. Denna veckan som kommer kommer bestå av PLUGG PLUGG OCH PLUGG! har bara 2/3 veckor på mej nu! Panik som fan... Kanske stannar hemma nån dag ? vi får väl se... Vill ju inte missa mer i skolan nu!

i övermorgon äre redan första december med... Sätta igång o köpa julklappar till alla! Ursh och fy vad panik det blir :S Men längtar till den mysiga julen nu ;)

Jag o emma har kommit på VÄRLDENS bästa ide! sommaren 2010 kommer vi antagligen spendera ca 1 månad på törnsäter ryttargård för praktik. Svinkul skulle det va om vi fick va där :D Emma hade redan kollar med dom och dom hade varit skittrevliga och jätteöppna för praktikanter :) Så ah det ser vi fram emot! Jga måste ju samla på mig praktik nu om jag ska komma in på BYS! :O

Men nu ska jag faktiskt ta o lägga mej... Det blir en lång dag imorn... ska nog kolla in skolmaten innan jag kryper ner bara :)

Sov sött sötingar! imorn blire bättre update :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0