En tanke...

Haha jag kom på en sak asså ^^ Jag skulle vilja ha min hovslagare som tränare! Han är så himla skön asså.. Han hjälper alltid oss med massa frågor och allt :) Visar vad han menar med olika saker och allt... Sen har han ju VÄRLDENS grymaste hus/stall/ridhus/anläggning!
Men det dumma är att han inte ens rider Engelskt xD Haha lite kul eftersom han är engelskman! ^^. ne han rider Western faktiskt ;) Men isf så skulle det ju va skitkul o prova nya ridstilar nu eftersom jag bara rider engelskt och så.. Ska nog prova på akademisk ridkonst till våren så det ska bli skitkul :D

Sen snackade jag o elin lite idag... Vi måste nog fixa hjälmar till vår lektion! Tror itne vår lärare blir så jätteglad om vi tänker sätta upp våra klasskompisar utan hjälmar xD Fast Elin kommer rida utan hjälm eftersom hon alltid gör det :P (även hon rider Western!) Så ah vi får väl se... Jag vet ju inte ens om jkag ska rida :P Men jag kommer iaf visa hur en uppsittning går till ;) Haha vad kul :D

Är det ngn som har tips på vad ni skulle vilja göra på min lektion ? :) Vill ju få den så intressant som möjligt för även de som inte är hästintresserade! Så kom gärna med tips och ideer :)


En lite fulsöt bild på pojken min :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos:)

2009-11-20 @ 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0