Högskola

har ni några planer på vad ni vill jobba med/söka till eller göra efter gymnasiet? Kan ni inte berätta lite ? :)

Jag vill gå företagande med häst - Landsbyggd, eller - Ridinstruktör.
Sen vill jag också ta hästskötarexamen... Alltså göra det provet. Men det verkar så jäkla stord och svårt! Funderar faktiskt på att börja blugga redan nu... Jag vet ju redan vart jag vill komma med min utbildning och mina mål, och nu borde ni också kunna klura ut lite vad det är ;)
Det är väl lika bra o börja plugga direkt. då har jag ju större chans att klara provet! Ridprovet och att visa för hand ska tydligen vara svårast... Usch jag som rider så uselt xD ! Asså okej jag kan hästar... Men det är en sak. Ridprovet handlar ju om själva ridningen! man får en helt ny häst och har en kvart på sig att visa vad man går för. HUR LÄTT ÄR DET ELLER??!!! Inte alls xD :/ Men vi får väl se hur det går (: Hoppas på det bästa o plugga som aset :D


Kommentarer
Postat av: Malle

Det provet ska vi göra i trean och de har sagt att alla som gjort det blivit godkända.

2009-11-13 @ 19:21:58
URL: http://rambosramona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0