Måndag

Tjenis penis ;)
Idag äre ingen bra dag för min mage igen. Gick upp tidigt så jag behövde inte stressa till bussen... men så hann jga få ont i magen ist så jag kunde ine åka.. :( Fick lite smått panik eftersom jag kände att jag verkligen behövde gå på teckenspråket idag! Men men.. mår man inte bra så får man väl helt enkelt inse det... Nu mår jag lite bättre så jag tar tillvara på tiden och går igenom lite av mina läxor. Nästa vecka ska hela Samällsarbetet in. G-uppgifterna är väl snart klara men sen måste jag få in VG-MVG uppgiftena välskrivna och klara med... Stress stress stress åter igen! Hatar det här :( 2an måste va värst asså för annars kommer jag aldrig orka med trean!

Om jag nu kommer iväg till skolan så så vi åka till götene och förhoppningsvis ta Svinissprutan sen. Ikväll kommer troligtvis min älskling också <3
Nu ska jag försöka få i mej lite frukost :/
Hoppas ni har fått en bättre start på morgonen än mej iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0