Min födelsedag?

Hallådär! Nu måste ni faktiskt hjälpa mej med en sak!

Jag fyller ju år på juldagen... Cpdag.. I know! But.. i år blir det de färsta året som jag INTE kommer fira min födelsedag med kalas med massa släkt. I år ska jag faktiskt träffa min kompisar och ha kul med dom ist :)
Frågan är bara... Exakt vad ska vi hitta på? nån som vet fest ? Juldagen är ju en typiskt festdag... Eller kanske borde jag ha fest själv?
Vad tycker ni alla ? :) Vilka vill vara med o hitta på ngt med mej på min födelsedag ? :)
Min allra första födelsedag med kompisar!

Hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Roddan

FÄÄÄÄST! ;D jag är med :))

2009-11-26 @ 17:11:04
Postat av: Johanna

Hihi okej älskling (a) <3

2009-11-26 @ 19:26:40
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: Emmi

Jag vill vara med på din födelsedag såklart :D

2009-11-27 @ 00:06:31
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0