Mornmorn :)

Godmorgon på er älsklingar! ;)

Nu har jag varit i götene :) lämnat lite prover.. Va också o handla med mammie (:
Så nu sitter jag här o väntar på att få åka till skolan! haha ^^.

Har och pratat med Bäst Johan Issa! Han hade tydligen varit i stan inatt :) Brushan skvallrade ;) Så jag smsa han o vi snacka lite :) Saknar dej allt bästis <3 Sist vi sågs var nog när mamma tog examen.. snart för ett årsen. Gången innandet var när du och Kenan var så jäkla söta no kom hela vägen från Tidaholm till Källby för att hämta mej eftersom jag inte hade ngra busspengar (a) Så dom betala min buss... både dit och hem o så bjöd dom mej på mat på Donken ;) Härliga killar detdär! <3 Det är synd att det är en bit o åka bara :( Och datumet är något vi inte glömmer! 080808 :D Hihi (a)





Även om jag o Johan nästan aldrig umgåtts såhär jättemkt så har vi snackat så sjukt mycket. Han är verkligen den bästa kompisen man kan ha! Vad för problem man än hade så kunde man komma till Johan.. Han förstod och lyssnade ALLTID! Och han försökte alltid ge tips och råd. Sen har han en cpgalen humor också! Haha xD
Alla som känner Johan vet att kan är en galet rolig och social människa. Han är bara för underbar asså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0