Nya skor

Igår i Götene fick mamma ett samanbrott över mina trasiga och fula gamla reebockskor, så hon gick helt enkelt o köpte ett par nya xD Skinande vita tennisskor som jag ska ha i stallet ! :D Haha xD Men jag tyckte dom var helt okej så jag ska använda dom i skolan nån/några veckor först :) tyckte det var så synd att ta ett par helt nya Vita skor till stallet och förstöra dom med en gång! Bättre o ha lite användning för dom först :)



Äre nån mer än jag som är trött på denna jäkla leran nu eller ? :(


Kommentarer
Postat av: Emilia

snajsiga dojjor! ;D Dom lyste upp i skolan idag :P snyggt att du och josefine hade nästan lika dana skor när ni aldrig har haft såna innan ;)

2009-11-30 @ 17:59:13
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0