Skidglasögon

Ska försöka köpa ett par assnygga skidglasögon av en gamal kompis, stoffe ;) Om ingen bjuder högre så får jag dom nästa vecka.. Om jag har pengar! Tror att jag har 250 spänn... men jag är inte säker :/ Så nu måste jag verkligen fixa pengar! Men jag har sagt till han att jag bara kan köpa dom om jag ahr pengar :) Så inget är bestämt, oh framförallt om ingen bjuder högre! Vill inte lägga över 500 :/ men dom ska va som helt nya (: och jag behöver VERKLIGEN ett par eftersom linus kyckades ha sönder de bästa paret förre året! Mina gamla är alldeles för små :( Så ja... Nu måste jag fixa pengar! :O För det är ett par bra glasögon för ett jäkligt bra pris... kunde till o med pruta ner dom 100 spänn ;) me lajk! Får väl kratta löv hos grannen eller ngt ! :D haha ne jag skojja xD vet itne hur jag ska lösa det.. kanske låna pengar av mamma o pappa ? ne jag vet inte.. Tycker att nån kan köpa min tillsaluhästsaker nu ;) haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0