Söndagsmorgon!

Okej nästan iaf... klocna är väl närnare halv 1 i och för sej.. :)

Jag sitter här i mina snygga glasögon o försöker ladda upp en film på kattungarna på blocket med det går ASSEGT! jag funderar faktiskt på om jag itne ska ta o bjuda på en bild på mig i glasögon här på bloggen.. Haha^^ Vilka skulle tycka om det? xD Dt är ju faktiskt itne många som sett mig i glasögon nu för tiden eftersom jag inte direkt går ut i dom! Men i somras jobbade jag faktiskt med brillorna på en dag... Har ju fått en allergiskt reaktion dagen innan så ville inte sätta i linserna :/ Var tvungen o vila ögonen... Skämdes jävel vill jag lova!

Nu ska jag fixa klart annonsen på blocket.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0