Svintrött...

Nu har jag kollat ett avsnitt av True Blood och två avsnitt av riverside.
Imorn skulle vi haft Luciamöte med hästarna men jag tror inte det blir ngt eftersom ingen med hästar kommer? Jag kommer nog inte komma heller, ska bli kul o se om någon annan tar ansvaret. Det brukar ju vara jag som får tjata om allt.. att man ska höra av sig om man inte kommer och att man ska ta med papper.. Så ah. Vore ju kul om nån annan kunde hjälpa till så verkligen alla fattar att man måste va seriös. Dewt kan nog va nyttigt att jag inte är med.

Så ja.. Imorn blir det superblugg för mej. Ska göra klart hela fritiden och helst hela samhällen med. Jag har två jättestora prov i veckan! Måste verkligen lägga på ett kol nu om jag ska hinna få in alla dessa uppgifter innan jul.... har typ 13 inlämningar tror jag. Mina lärare är SJUKT kassa på att sprida ut sina uppgifter! Tur att jag har lätt för plugg och inlärning då... och skrivning med. Haha, tur att jag har lätt för skolan!

Nu ska jag tvätta bort allt äckligt smink och krypa ner i min säng! Jag sminkar med faktiskt inte så ofta längre för jag tycker man blir så äcklig i hyn om man går med smink jämt :S det kvittar ju hur mycket man tvättar sig så finns det alltid kvar lite mascara... skitäckligt :S men idag körde jag på full makeup! haha, jag ä så lat på kvällarna bara xD

sov sött nu darlings :) Ska försöka med bättre update imorn!

Glöm inte att jag börjar med min nya bloggmetod på måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0