tankeställare

Låt mig få vara en trotsig tonåring
Jag kommer att bli vuxen
Låt mig få skrika och springa min väg
Jag kommer att återvända
Låt mej få hitta en egen väg
Jag kommer ändå att söka
Låt mej få snubbla
Jag kommer att resa mig igen
Låt mig få deppa och vara sur
Jag kommer att bli glad igen

Låt mig få hitta mitt eget liv
Jag kommer ändå att lämna er snart
Låt mig få ha hemligheter
Jag kommer att berätta det sen
Låt mig inte få bli sårad
Jag litar ju på er
Låt mig få prata då jag behöver det
Jag klarar inte det här själv
Låt mig gå nnär jag är redo
men släpp mig inte helt
Låt mig få komma igen och vara liten
Jag vill inte alltid vara stor


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken underbar vers, var har du hittat den?

2009-11-22 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0