Torsdag

Idag har det varit en dålig dag, men helt okej ändå.
Jag kan iaf gå i mina skor! :D Det är bevisat ;) hade ju dom i skolan idag!

Slutade vid 10 och ängde med Carro för att ta hål i örat... Och så missade jag bussen hem med typ några sekunder! Så gick in på rese och vänta o sen skulle jag ta tåget hem. DÅ GÅR JAG IN PÅ FEL TÅG!! Som tur va så var det världens sötaste tant som sa till chaffören o stanna så jag fick gå av igen xD Cp pinsamt! Tur att tåget var tomt iaf :D

Sen när jag kom hem fanns det ingen cykel... Pappa sa att dom stod hemma hos nån annan nisse. Så jag fick ta min brors, och den hade ingen jävla luft i däcken!
Sen när jag kom hem från stallet igen så hade pappa varit så jävla lyckad och låst ute mig. Jag ahr aldrig med min nycklar till stallet kan aldrig nån fatta det eller??!!!

Nu ska jag göra mej ngt o käka o sen ska jag cykla till stallet o träffa felicia. Ska rida ramona med jessica,corre och Felicia och gallant idag :)

Puss på er fuckers <3

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie Dahlberg

ring mej nästa gång,jag har ju bilen,jag har inte gjort något vettigt på hela dagen.

2009-11-05 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0