Twilight

Nu när New Moon är här så kommer det väl antligligen bli ett ännu värre tjat om twilight, men det gillar jag iaf ;)
Alla tjatar om twilight.. och jag kan förstå att det är tröttsam. men asså, den är ju verkligen sjukt bra?! Älskar böckerna asså! längtar verkligen tills Breaking down kommer på film fördet är den bästa boken av alla...

Sen ser jag verkligen fram emot Midnight Sun med! Är det någon som varit inne o läst dom första kapitlen på Stephenie Meyers hemsida? Vad tycker ni isf?
Jag har tänkt att jag skla göra det flera gånger... men jag är ju så kass på engelska! Kommer bara fatta hälften o då känns det som om det är lite bra o vänta tills boken är klar o kommer ut på svenska :)
vad tycker ni om att läsa engelska böcker föresten? bra eller dåligt? Varför?



New moon skiljer sig lite ifrån de andra böckerna ändå... Eftersom det faktiskt är den ända boken där bella inte är jagad. Jo, hon är jagad av Victoria, men den stora händelsen i boken kretsar inte runt att Bella är i fara, utan Edward. I de andra böckerna är det ju alltid Bella som är jagad... till viss del iaf.
men ah, det ska bli spännande imorn :) En riktigt mysig lipkväll kommer det att bli!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Skönt att du håller med mig :D

2009-11-20 @ 19:08:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0