Vad har jag gjort idag ?

Får ju itne glömma och berätta vad jag gjort idag :)

mamma ringde o väckte mej vid kvart i 12. Jag gick upp och åt frukost med pappa (:
sen åkte vi till stallet och duschade av Sisu och hämta mun cykel... När jag ko hem så duschade jag :) Sen så kom min älskling oväntat hem till mej <33 :D vi kollade på bolt :)

Sen gick jag o hämta Carolina ochg vi gick hem o bytte om, sen vidare till stallet där vi fixade allt. Vi tvättade också av Sisu en gång till. shamponerade svansen och dränkte den med balsam, så den blev riktigt fin :) Sen flätade jag den och flängde på ett varmt täcke så fick han stå inne resten av dagen :) 

Nu är jag här hema och har käkat ett vinebröd :) 
Hållr på med lite läxor nu och det är så jäkla tråkigt.. Imorn har jag bara en meningslös lektion så jag funderar på o va hemma. behöver fan få lite gjort nu! Det kommer alltid upp en massa andra måsten så jag hinner aldrig med läxorna! ´

Djuren går ALLTID i första hand, sen läxorna. 
säger man att läxorna går före allt annat, inklusive djuren... då är man fan inte värd att ha med djur o göra! För DET är oansvarigt.. läxorna påverkar bara dej själv, och om man skiter i djuren så är det ju itne precis du som blir påverkad..
Ni fattar vad jag menar :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0