Badminton

När jag gick i 5an - 6an så spelade jag Badminton och tävlade en hel del. Inte för att skryta nu, men för att va tjej så tycker iaf jag att jag var rätt bra! Dessutom så ägde jag o min dubbelkompis SKITEN ur Alla :D Vi blev placerade i varenda cup och kom alltid hem med pris :D Vi var helt klart bäst asså <3

Singel var väl helt okej, men jag har aldrig varit en tävlingsmänniska. När jag spelade singelmatcher mot folk som jag rent ut av kunde spöat skiten ur så tyckte jag så himla synd om dom. Jag gav helt enkelt bort mina bollar för att dom itne skulle bli lika ledsna för att dom förslora så himla stort. Ohc nu ska jag berätta en kul sak för er. En gång när jag gav bort mina bollar så vände allting helt plötsligt. Jag vann första set, och när jag höll på o vinna andra så vände allting. Det slutade med en tresättare och jag förlorade. Min pappa som satt på läktaren var skitförbannad. Han är värsta tävlingsmänniskam och kom tyckte SYND om minmotståndare. Enligt honom gör man helt enkelt inte så. Man gör allt för att vinna. Enligt mig spelar inte vinsten någnon roll, bara man har kul och är glad.

visst var jag söt när jag var liten (: (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0