Dagens vän!

Idag får det bli Isack Franzén. Den grabben är störtskön, jag svär!

Jag blev kompis med isack eftersom jag dels gick i samma klass som honom, men framförallt för att han var min pojkväns typ "bästa vän". Jag umgicks alltid med dom i skolan, och Robin såklart. men framförallt isack och roddan. isack livade alltid upp stämningen. Han och roddan kunde snakca om de mests konstiga sakerna jag vet och jag älskade att bara gå tyst och lyssna. Jag saknar verkligen att umgås med honom. Jag saknar att inte ha med honom i vårt gäng. Tänk allt roligt vi gjort ihop. Isack kunde verkligen vara galen och komma på massa jävliga saker, och nej jag tänker inte gå in på vad ! xD

Den roligaste tidin i mitt liv var nog när isack och Olivia var ihop. Vi umgicks jämt och ständigt och vi hade så jäkla kul. När roddan hade åkt hem satt alltid jag isack och olle ute o frös bland löven, men vi garvade sönder. Det var så himla mysigt. Isack har sjukt kul humor. Tiderna med dom var så sjuka! vi hitta på så mycket kul och vi var ute och rände på nätterna. Det är svårt att sätta pungt på vad jag gillar exakt med honom, eftersom jag inte vill avslöja exakt vd vi gjorde ;) men den killen är skön det säger jag. Alla som har lärt känna honom vet vad jag menar ;) men jag saknar allt det galna som följde med honom. För galet, det var det verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0