En lite kul sak

haha! Igår när jag o mamma va hemma o snacka om vad vu skulle laga för mat så snakcade det på dörren. jag trodde att det var nån kompis till min Bror eller ngt så jag tänke inte mer på annat än o öppna. Jag tog upp felix som var på mysmumör och gick o öppna dörren. Där stod en kille, några år äldre än jag och jag kände igen honom så jävla väl. Fick värsta chocken! och så säger han;
"Hej, jags kulle bara kolla elmätaren".
Och korkad som jag är fattar jag iiiiiiingenting alls!
"Vah?!"
Vadå för jävla elmätare tänkte jag! haha xD Han började se lite bekymrad ut och skulle försöka börja förklara precis när jag fatta. Jag sken upp som en sol och öppnade dörren mer.
"jaha men jaaaa kom in bara".
hahahah och så låg det jackor och skor och kattleksaker och skräp precis överallt i hela hallen! Killen fick kliva över all vår bröte för att komma fram xD
mamma skämdes som fan men jag tyckte att det var svinkul och kunde inte sluta skratta. Hahahahah xD Jag fattade verkligen inte varför i hela världen han kom o knacka på min dörr och ville gå ner i min smutsiga källare och rota xD

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0