Godmorgon sömntutor!

Ko porecis hem från stallet. Carolina va o provred idag och det gick jättebra ! :) Sisu var skitseg men ´hon skätte det jättebra. Hon verkar vara en jättemysig tjej som tar bra med initiativ och är lagom social!
Sisus Achema är fullspeckat denna veckan!
Måndag:Vanlig ridning
Tisdag: Carro
Onsdag: Carolina provrider
Torsdag: Vila
Fredag: transport och riddarspel
Lördag: malin porvrider
Söndag: Saga ska provsitta och Carolina ska provrida för andra gången.

Imorn ska jag o mamma åka o kolla när carolina har hopplektion på ridskolan med Champis :) Ska bli kul o se henne lite mer in acction än vad man får se på min segplutt som inte ens får galoppera än :)

nu ska jag koka mej lite nudlar tror jag :)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0