Götene iaf

Tänkte ju gå o hälsa på mamma men hon hade tydligen fullt upp! Så jag fixar mej väl ist o så åker jag med roddan med bussen till Götene (: Kommer väl hem vid halv 7 eller ngt igen. Ska upp o fixa med sisus mat sen, har ju köpt foderjäst och linfökakor till hans diaremage! Ursh stackars liten :( hela hans tarmsystem har slått ut efter 1,5 månad med mediciner :(

igår köpte jag en ny grimma till skrutten med :) jag tyckte iaf den var riktigt snygg! :O Silvrig och fin (: Försökte ta kort men skritten var hungrig och ville INTE stå stilla. Först skulle jag hålla honom o ta kort samtidigt viklket inte alls gick över huvud taget! han studsa som en liten gris i stallgången! Sen fick mamma hjälpa mej o då gick det lite bättre (:





Finaste bby (: <3


Kommentarer
Postat av: caaroline

tänkte väll att grimman var ny!:D

han passa i den allt ;D

2009-10-27 @ 17:26:49
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0