Halloween ?

Asså är det alloween idag eller imorn ? xD fett kass koll har jag, men ni älskar mej ändå ;)

borde verkligen sova nu  får klockan är svin´mkt och jag måste faktiskt upp imorn! Men jag har ingen lust :) vetni ? det r typ.. bara 21 dagar kvar till NEW MOON!!!!! Är det ignen mer än jag som är galen eller ? :( Längtar så sjuk mkt <3 Jag kommer väl säkert sitta o böla när Edward drar ifrån Bella och lämnar henne i skogen... haha ^^ sån lipsill jag har blivit sen jag blev ihop med älsk så det är inte sant! förr grät jag fan typ aldrig... nu kan jag böla hela tiden åt ingenting! till och med för filmer ;S vad jag minns har jag fan aldrig gjort det förr!

Ne nu ska jag tvinga mej i säng och fundera på ngt kul o blogga om. vampyrer ? Haha njaaaaaaa.... xD

Jo en sak till! :D  Var i Picia stall o prata med lite folk förit (: Malin kleta blof på sin vita häst! :O asballt såg det uit M) asså fejkblod då. haha :D hade aldrig dett lika bra ut på en häst med annan färg asså, men på Ramona blev det skittufft (:

natti för sista gången ;)

Kommentarer
Postat av: Mallee

Haha jo det blev allt lite tufft ;) Men färgen är kvar än!

2009-11-01 @ 17:59:26
URL: http://rambosramona.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha jasså? :D var den svår att få bort? :O

2009-11-01 @ 18:25:22
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0