Hos mormor

Nu sitter jag hos mormor och väntar påa tt vi ska åka hem. Det blev potatisgratäng och kasler förut, skitgott var det (: till efterrätt blev det glass med inlagda päron... och jag råkade få i mig såsen från päronet även om jag inte åt själva päronet, och fixk en allergisk reaktion. Fick mass aflåsor i munnen och sånt :( men nu typ 2-3 timmar senare är jag bra igen (:

Lägger in ett inlägg om Hubertus när jag kommer hem. Men såhär har min dag sett ut iaf ;

Började med at jag var i släppte ut hästarna. Hemma var jag och fixade mej och sen vid kvart i 10 åkte vi till Mariedal. Vi kollade på hubertusjakten och sen åkte vi till sisu och gav han mat. Sen åkte vi hem o köka o sen till stallet så kina o Emmie fick rida lite. Gick jättebra!

Här är en söt bild på henne och hennes sköthäst (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0