hubertusjakt

idag var det ju då hubertusjakt i mariedal. Jag var inte med eftersom min ponny är sjuk, men jag var där o kollade med mamma, kusin och moster.

När vi va där hjälpte jag Pici att dra av Day Dream alla skor eftersom hon itne kunde brodda :/ Hjälpte också jessica o hålla gjavar? STAVING??!! en liven stund (: Och hjälpte min NH tränare att sätta på bommen baok hennes häst när hon lasta. haha mycket jag gjorde va ? xD men kul att man kan hjälpa till :)

Det var verkligen skittråkigt att inte kunna vara med för det hade verkligen varit skutkul nu när det var så himla många andra med som jag känner i år :/

I förklassen var det hela 35 startande i år! Så himal kul (: På själva jakten var det nog ca 20 st som startade (:
Hindrena är fasta och ligger på ca 1m om nån undrar (:

 Här kommer lite bilder  (:







































En avslutande bild från upploppet (: Det där var lite av bilderna iaf, orkar inte ladda upp fler.

Nu ska jag gå o sova eftersom klockan är halv ett och det har avrit en lååååång dag!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Mallee

Vad fina bilder :)

Våran kamera cepade totalt (precis som förra året). Ngn inställning är fel, så bilderna är sjukt dåliga. Skulle du vilja skicka? (aa)

2009-10-25 @ 09:57:50
URL: http://rambosramona.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hihi klart jag kan (:

Dock måste jag säga att bilderna blir sjukt dåliga med min kamra med!

2009-10-25 @ 15:27:19
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0