Mys :)

Här sitter jag i soffan och pratar och myser med mamam (: Vi har kollat på andra avenyn tillsammans och innan kollade vi på film med pappa. Den av skitbra fakitkst (:

Jag och mamma tog också in alla hästarna idag för första gången. min ponny är ohyfsad och uppför sig sämst av alla! inte bra (a) men det är nog för att han inte äter gräs, för förr har han varit den lydigaste i hela stallet (: Det kan ingen säga emot ;)
Shettisarna var jobbiga att ta in idag för det är så hima jobbigt när dom är små och ska tränga sig förbi xD Speciellt musse som inte har nån respekt för tråden och försöker smita under! :D sötis <3

Ne jag ska fakitkst ta o krypa ner i min säng nu :) Imorn sk ajag upp halv 9 för vid 10 kommer Carolina och ska provrida. Tänkte att hon skulle få rida på stubben men sisu är så jäkla tråkig där nu, så ah vi får väl se.

Jag älskar min ponny, min mamma, min älskling och alla andra som ställer upp för mej när jag behöver er (L) vet itne varför allt är piss nu, men det har väl helt enkelt blivit för mycket.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0