Natti!

Nu ska jag verkligen gå o läggaa mej. men först:

När jag var liten och skulle gå o sova så kom mamma alltid in och skulle säga godnatt. Denna dagliga ramrsa gick såhär.
puss, godnatt, kram, jag älskar dej, ses imorn.
Efter att ha sagt det varje kväll i säkert över ett år så sa jag en kväll;
Puss, godnatt, kram, Mamma du luktar Viol!
Haha mamma höll på o garva ijälsig. Hon hade stört sig på att jag var tvungen o säga exekt samma ramsa varje kväll, men nu så bröt jag det för första gången! fråga mig inte varför jag tyckte hon luktade Viol, men hon gjorde verkligen det!

Haha nu ska jag krypa ne ri min varma mysiga säng och inte vakna förrän kvart i 7 imorgon! jippie rena sovmorgonen! :D Sov sött :)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0