Nu har dom åkt

Nu har min kusiner åkt hem till momror igen. Dom spöade skiten ur mig på ett jävla skitspel!!! asså jag är så himla dålig på spel och sånt :( förlorade asstort ! xD

Nu vet jag inte vad jag ska göra.. Denna helgen har jag haft fullt upp hela tiden så det är tur att vi har lov. Min mage är itne den bästa just nu så jag behöver verkligen vila upp mig.

på onsdag kommer ju som sagt en ny tjej o provrider. Hon heter carolina (: Hoppas det blr bra nu för jag behöver verkligen hjälp nu, annars kommer jag aldrig att orka med allt. Det är inte lätt att hinna med o leva själv om man tillbringar 3 timmar i stallet 6 dagar i veckan vill jag lova. Men vad gör man inte för hästarna ? Jag har offrat allt för att komma såhär långt, och jag tänker aldrig släppa taget. Det lovar jag.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0